آموزش سئو مطالب سایت
نوشته شده توسط : hamed


مقصود از seo مطالب وب سایت، ارائه محتوا در قالب نیاز یوزرها میباشد.  سئو در مشهد  در شرایطی‌که در‌پی ارتقاء بازاریابی محتوا و ارتقاء برگشت سرمایه می‌باشید، می بایست از راهکارهایی به کار گیری نمائید که درین راستا به شما یاری نمایند.


محتوایی که دارنده سکو بالاییست و ترافیک متعددی را برای تارنما ساخت‌و‌ساز می نماید، همواره در بالا حق تقدم هاست. در‌این مقاله به شما فراگیری می‌دهیم که چه طور مطالب وب سایت را seo و seo فرمائید.

1. تایپ کردن محتوای مطلوب برای یوزرها مقصود با توکل بر لغت ها کلیدی
محتوای وب سایت شما سوای سئو برای عبارات کلیدی برای مخاطبین مقصود شما، در حاصل کاوش به اکران در نخواهد آمد. البته خواسته از لغات کلیدی در اینجا چه میباشد؟

خواسته عبارات و عباراتیست که بوسیله مخاطبین شما در موتورهای کاوش سرچ می‌شوند.

برای دوراندیشی از این لغت ها می بایست در آغاز بفهمید که:

یوزرها مقصود شما جز کدام تیم از اشخاص میباشند؟
آن ها به‌دنبال چه اطلاعاتی می‌شوند؟
چرا آن‌ها به‌این داده ها نیاز دارا‌هستند؟
آن‌ها از چه کلمه ها کلیدی به کار گیری می نمایند؟
این سوال ها ممکن میباشد که شما‌را مشغول موضوعات متعددی نماید، البته در شکل تقسیم این مفاد به قسمت های پایین، این سیرتکامل نخواهد بود.

ارزیابی و نظارت مخاطبین: نوع یوزرها مقصود خویش را که می خواهید خدمت یا این که تولیدات خویش را به آنان ارائه دهید شناسایی فرمایید. بعد به به عبارتی جایی بروید که‌این یوزرها در فضای آنلاین معمولا در آنجا توده می‌شوند. بعد از آن با مصاحبه با آن ها پرداخته و آمارهای متنوعی در رابطه وضعیت مکانی، عادات فردی و غیره از آن‌ها کسب نمائید.
جستجوی کلمه ها کلیدی: لغت ها کلیدی را بیابید که با سرویس ها یا این که تولیدها وب سایت در باب بوده و متناسب با نیاز یوزرها هدفتان میباشد.
جستجوی موضوعات: متناسب با کلمه ها کلیدی تعیین گردیده دست به جستجوی موضوعاتی بزنید که یوزرها هدفتان عشق مند به یادگرفتن و درک کردن در رابطه آن میباشند.
2. دقت به خوانایی مطالب
مطالبی که در بالا حاصل کاوش قرار میگیرند کلیه از یک وبژگی بسیار اصلی برخوردارند و آن خوانایی مطالب میباشد.

زمانی که کاربری بر روی تارنما شما در نتیجه ها کاوش کلیک می نماید، آحاد قسمت های برگه می‌تواند بر روی ماندن استفاده کننده در وبسایت تاثیر گذار باشد. در حالتی‌که آنان استارت به تلاوت محتوای ورقه نمایند، اینگونه دستاوردی از نگاه گوگل حادثه بسیار خوبیست.

این نمایش به این مفهوم خواهد بود که محتوای شیت دارنده اطلاعاتیست که یوزرها از جستجوی لغات کلیدی در‌پی آنان می‌باشند. این سیگنال به Dwell time دارای اسم و رسم میباشد و به معنای ترازو فرصت حضور استفاده کننده در کاغذ از لحظه کلیک بر روی وب سایت تا برگشت به نتیجه ها کاوش تفسیر می‌گردد.

خوانایی بیشتر مطالب موجب ارتقاء مجال حضور یوزرها در صفحه های تارنما میشود. برای ارتقا این پارامتر نیاز میباشد که شما از اشکال قابل به کارگیری داده ها در برگه به کار گیری فرمائید. هنگامی که محتوا برای اشخاص بیشتری خوانا باشد، به به عبارتی نسبت یوزرها بیشتری در سایت باقی میمانند و این قضیه موجب ارتقا سکو وبسایت در نتیجه ها گوگل گردد.

3. محاسبه عمیقتر موضوعات در مطالب
یک کدام از پارامترهای اساسی کسب مرتبه ساخت‌و‌ساز محتوایست که به آنالیز عمیق و کلان یک مورد بپردازد. این از آن دست پارامترهاییست که روز آپ تو دیت بر اهمیت آن افزوده می گردد.

البته چه‌گونه دست به ساخت‌و‌ساز اینگونه مدل محتوایی بزنیم؟

مطالبی با با ارتفاع محتوای بیش تر از 2000 واژه و کلمه بنویسید.
به کنکاش در موضوعاتی بپردازید که دارنده زوایای مختلفی میباشند.
محتواهای تمامی جانبه ساخت فرمایید.
با تحقیق و اجرا مطالعات فراوان محتواهای اورجینال و کاربردی ساخت فرمایید.
4. افزایش سرعت وبسایت
امروزه یک کدام از راحت ترین شیوه های افزایش بهینه سازی مطالب، ارتقا سرعت سایت میباشد.

صفحه های وبسایت خویش را به طوری تنظیمات نمایید که سرعت لود آن ارتقاء یابد. هر چقدر سرعت لود صفحه های کمتر باشد، احتمال خسته شدن یوزرها از این انتظار بیشتر میباشد. هیچ کسی دوست ندارد که یکجا نشسته و درانتظار لود صفحه ها تارنما باشد.

طبق مطالعات انجام یافته نیمی از خریداران تولیدها دکان های اینترنتی عشق و علاقه ای به انتظار کشیدن بیش تر از 3 ثانیه را ندارند. پژوهش ها دیگری نیز نماد می‌دهند که اکثر اوقات یوزرها بعد از تحمل قریه ثانیه برای لود صفحه ها آن را شکاف می نمایند. برای افزایش سرعت وبسایت سفارش میکنیم که مطالب طرز ارتقاء سرعت وب سایت را مطالعه نمائید.

5. به کار گیری از عنصرها بصری
طبق مطالعات صورت گرفته بوسیله Skyword مطالب دارنده تصویر، 94 درصد بیش تر از مطالب سوای تصاویر چشم میگردند.

انگیزه این موضوع اینست که یوزرها به طور طبیعی عشق مند به مشاهده موادتشکیل دهنده بصری و رابطه با آنان میباشند. با این هم اکنون اعتنا داشته باشید تاثیر درج تصاویر را هنگامی مشاهده می‌کنید که از تصاویر مربوط به مسئله محتوا استعمال فرمایید.

محتوای شیت در کنار تصاویر، دارای انسجام خیس، ماهر خیس و دارای اعتبار جلوه خواهد کرد. بدین ترتیب همواره همت فرمائید که از تصاویر در تارنما به کار گیری فرمائید.

6. ارائه کردن حقایق
این روز ها وبمسترها خیلی ریلکس می‌توانند پیشوند دارای تخصص را به خویش چسبانده و داعیه نمایند که در ارائه سرویس ها، بسیار ماهر می باشند. ولی این داعیه وقتی قابل پشت گرمی بوسیله یوزرها میباشد که شما از ارائه حقایق و داده ها کامل کننده در وبسایت ابایی نداشته باشید.

7. فرمت بندی مطالب برای فیچر اسنیپت
فیچر اسنیپت ها (Featured Snippets) میتوانند توجهات متعددی را در نتیجه ها کاوش به خویش جلب نمایند. از جمله در برخی از مواقع که استفاده کننده مبادرت به طرح پرسشی در گوگل می نماید، گوگل جواب آن را به طور فیچر اسنیپت اکران خواهد اعطا کرد.

برای ارتقا احتمال اکران محتوای مطالب وب سایت به طور اسنیپت تاکتیک های تحت را می توانید آزمون فرمایید:

جواب به سوال ها در محتوا
ارتقاء کیفیت مطالب وب سایت
به کار گیری از لیست های گلوله ای یا این که شماره ای
به کارگیری از داده های آماری
ساختار بندی منطقی محتوای وب سایت
8. ارتقا اعتبار
امروزه گوگل بیشتراز پیش محتوای سایت را ارزشگذاری می نماید. در واع اعتبار محتوای تارنما و مولف آن پارامتریست که گوگل پیرو احتساب آن میباشد.

علامت های اعتبار وبسایت، پارامترهای پایین قادر است باشد:

عمر تارنما
نظرها یوزرها در رابطه شما (نظرها یوزرها در فروم ها، عیب گیری و بررسی‌ها، اخبار، مطالب ویکی پدیا، …)
همینطور وجود صفجه در رابطه ما و بیوگرافی نویسندگان در نصیب وب لاگ وب سایت در تولید این اعتبار میتواند نقش مهمی داشته باشد. تایپ کردن بیوگرافی برای نویسندگان مهمان خویش را نیز از خاطر نبرید.

9. اعمال پژوهش ها
اعمال پژوهش ها و ارائه نتیجه ها آن در مطالب وب سایت می‌تواند موجب کسب لینک و پیوند های متعددی از سایر تارنما های دارای ارتباط خواهد شد.

با درج داده ها آماری و نمودار از حاصل پژوهش ها خویش قوانینی را مهیا میکنید که دیگر وبسایت ها از این داده ها استعمال کرده و در سود تحت عنوان منبع به شما اشاره نمایند. این موضع قادر است در ارتقاء اعتبار شما در حوزه کسب و کارتان نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.

طبق مطالعات انجام یافته، 56% وبمسترهایی که مبادرت به نشر داده ها آماری کرده اند، از مشاهده نتیجه ها آن حیرت زده گردیده اند. 74% وبمسترها نیز اعلام کرده اند که بعداز این اتفاق، ترافیک اینترنت سایتشان ارتقاء یافته میباشد. همینطور 63% نیز ذکر کرده اند که تعداد اشتراک گذاری صفحه های سایتشان در شبکه‌های‌مردمی با ارتقاء مواجه شد‌ه‌است.

توده بندی

محتوایی که با دقت بر روی بهینه سازی منتشر گردیده باشد، امروزه از احتمال توفیق بسیار بالایی برخوردار‌است. درصورتی که از نیازهای یوزرها به خیر با خبر گردیده و مطالب سایت خویش را نیز به به عبارتی سمت ببرید، مطمئنا از نتیجه ها این فعالیت فایده مند خواهید شد. برای آغاز از راهکارهای مطرح گردیده در‌این مقاله به کار گیری کنید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: